Tuesday 7 August 2007

;)

Σήμερα καθόμανε σε καφέ κεντρικό της Κορίνθου με τον Αη Βασίλη και ψάχναμε μια κυρία μπας κι εμφανιστεί αλλά δεν τη βρήκαμε :((( .........είπα να το μοιραστώ

Monday 6 August 2007

VERMILLION- slipknot

She seems dressed in all the rings
Of past fatalities
So fragile yet so devious
She continues to see
Climatic hands that press
Her temples and my chest
Enter the night that she came home
Forever

(She's the only one that makes me sad)

She is everything and more
The solemn hypnotic
My Dahlia, bathed in possession
She is home to me

I get nervous, perverse when I see her it's worse
But the stress is astounding
It's now or never she's coming home
Forever

(She's the only one that makes me sad)

Hard to say what caught my attention
fixed and crazy, Aphid Attraction
Carve my name in my face, to recognize
Such a pheromone cult to terrorize

I won't let this build up inside of me

I'm a slave, and I am a master
No restraints and, unchecked collectors
I exist through my name, to self-oblige
She is something in me, that I despise

I won't let this build up inside of me

She isn't real, I can't make her real
She isn't real, I can't make her real

(She isn't real, I can't make her real)
(She isn't real, I can't make her real)

Wednesday 1 August 2007

Πάνω στο θέμα της γυναικείας γραφής

Η γλώσσα είναι αναγκαστικά ένα άφυλο εργαλείο. Σαν το κατσαβίδι ή την οδοντόβουρτσα ή ένα οπλοπολυβόλο η αποτελεσματικότητά του δεν περιορίζεται παρά από τη δεξιότητα του χρήστη.

Μπορεί κανείς να ξεχωρίσει ότι μια μερίδα ανθρώπων κάνει καλύτερη χρήση της γλώσσας από μιαν άλλη. Ξεκινώντας από 'κει μπορεί, σαν καλό λογιστάκι, να συλλέξει στατιστικά στοιχεία για τα χαρακτηριστικά των ομάδων χρήσης. Να τα αντιπαραβάλλει και να οριοθετήσει υποσύνολα. Να διαλέξει παρατάξεις όπως άντρες- γυναίκες, μικροί-μεγάλοι, πτυχιούχοι- ανειδίκευτοι, περιπτεράδες- καφετζούδες, λαουτζίκος-κολωνάκι. Για να είμαι ακριβής μπορεί να περάσει την υπόλοιπη του ζωίτσα περνώντας κάθε δείγμα γραφής απ' το φιλτράκι του και αρχειοθετώντας το στην αντίστοιχη θυρίδα. Ελεύθεροι είμαστε, όπως τη βρίσκει ο καθένας.

Ερώτηση: Ποιός χέστηκε;
Έστω ότι οι άντρες γράφουν μ΄ένα ιδίωμα αντίστοιχο στο φύλο τους διαφορετικό από αυτό των γυναικών. Έστω ότι το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τους Θηβαίους σε αντίστιξη με τους Καλαματιανούς. Έστω ότι οι πουτάνες γράφουν, εν γένη, διαφορετικά από τις καθαρίστριες, τις ταξιτζούδες και τους τραπεζικούς υπάλληλους. Τί προσφέρει αυτή η ταξινόμηση; Ένα γραπτό ή σ'αγγίζει ή όχι, ή σε καβλώνει ή σ' αφήνει αδιάφορο, ή σου κάνει και το διαβάζεις και το κρατάς ή δεν σου κάνει και να πάει να πνιγεί κι αυτός που τό ' γραψε.

Τα πράγματα είναι τόσο απλά. Τί ακριβώς πλην του λογιστικού ενδιαφέροντος προσφέρει η ομαδοποίηση; Μας χρειάζονται κι υποδιαιρέσεις; Δεν μας φτάνουν τα κυκλώματα και οι κλίκες που υπάρχουν πρέπει να βάλουμε κι άλλα συρματοπλέγματα;

Ποιό είναι το σημαντικό τέλος πάντων τί γράφτηκε ή ποιός το έγραψε κι αν έχει μουνί;

Αν υπάρχει μια εγγενής διάσταση στη γραφή των φύλων αποκλείω την περίπτωση να είναι τόσο σημαντική που να αξίζει να τη μεταχειριζόμαστε σαν γνώμονα ανάγνωσης.
Οι απορώντες εδώ